| |
ΠΡΟΛΟΓΟΣ |
| |
|
|
|
| |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ
ΒΙΒΛΙΟΥ |
| |
|
|
|
| |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ |
| |
|
|
|
| 1 |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
| |
1.1 |
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ |
| |
1.2 |
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ |
| |
1.3 |
Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΗΜΕΡΑ |
| |
1.4 |
ΕΠΙΛΟΓΟΣ |
| |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
| |
|
|
|
| 2 |
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
|
| |
2.1 |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ |
| |
|
2.1.1 |
Περιγραφή με Χώρο Καταστάσεων |
| |
|
2.1.2 |
Περιγραφή με Αναγωγή |
| |
2.2 |
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ |
| |
|
2.2.1 |
Χώρος Αναζήτησης |
| |
|
2.2.2 |
Χαρακτηριστικά Αλγορίθμων |
| |
|
2.2.3 |
Διαδικασία Επιλογής ενός Αλγορίθμου Αναζήτησης
|
| |
|
2.2.4 |
Ένας Γενικός Αλγόριθμος Αναζήτησης |
| |
2.3 |
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΤΥΦΛΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ |
| |
|
2.3.1 |
Αναζήτηση Πρώτα σε Βάθος |
| |
|
2.3.2 |
Αναζήτηση Πρώτα σε Πλάτος |
| |
|
2.3.3 |
Αλγόριθμος Επαναληπτικής Εκβάθυνσης |
| |
|
2.3.4 |
Αναζήτηση Διπλής Κατεύθυνσης |
| |
|
2.3.5 |
Επέκταση και Οριοθέτηση |
| |
|
2.3.6 |
Εφαρμογή των Αλγορίθμων Τυφλής Αναζήτησης
|
| |
2.4 |
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΕΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ |
| |
|
2.4.1 |
Ευριστικές Συναρτήσεις σε Μικρά Προβλήματα
|
| |
|
2.4.2 |
Αναζήτηση με Αναρρίχηση Λόφων |
| |
|
2.4.3 |
Ακτινωτή Αναζήτηση |
| |
|
2.4.4 |
Αναζήτηση Πρώτα στο Καλύτερο |
| |
|
2.4.5 |
Ο Αλγόριθμος Άλφα-Άστρο (Α*) |
| |
|
2.4.6 |
Εφαρμογή των Αλγορίθμων Ευριστικής Αναζήτησης
|
| |
2.5 |
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΥΟ
ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ |
| |
|
2.5.1 |
Ο Αλγόριθμος Minimax |
| |
|
2.5.2 |
Ο Αλγόριθμος Alpha-Beta |
| |
|
2.5.3 |
Σύγκριση του AB με τον Minimax |
| |
2.6 |
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ |
| |
|
2.6.1 |
Παραγωγή και Δοκιμή |
| |
|
2.6.2 |
Κλασσικοί Αλγόριθμοι Αναζήτησης |
| |
|
2.6.3 |
Αλγόριθμοι Ελέγχου Συνέπειας |
| |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
| |
ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
| |
|
|
|
| 3 |
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ |
| |
3.1 |
ΛΟΓΙΚΗ |
| |
|
3.1.1 |
Προτασιακή Λογική |
| |
|
3.1.2 |
Κατηγορηματική Λογική |
| |
|
3.1.3 |
Διαζευκτική Μορφή της Λογικής |
| |
|
3.1.4 |
Μη-μονότονη λογική |
| |
3.2 |
ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΝΩΣΗΣ |
| |
|
3.2.1 |
Σημασιολογικά Δίκτυα |
| |
|
3.2.2 |
Πλαίσια |
| |
|
3.2.3 |
Εννοιολογική Εξάρτηση |
| |
|
3.2.4 |
Σενάρια |
| |
3.3 |
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ |
| |
|
3.3.1 |
Συστήματα Εξαγωγής Συμπερασμάτων |
| |
|
3.3.2 |
Συστήματα Παραγωγής |
| |
3.4 |
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ |
| |
|
3.4.1 |
Χρονική Λογική |
| |
|
3.4.2 |
Λογική Χρονικών Διαστημάτων |
| |
|
3.4.3 |
Το Πρόβλημα του Πλαισίου |
| |
3.5 |
ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ |
| |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
| |
ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
| |
|
|
|
| 4 |
ΑΒΕΒΑΙΗ ΚΑΙ ΑΣΑΦΗΣ
ΓΝΩΣΗ |
| |
4.1 |
ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ |
| |
|
4.1.1 |
Χρήση πιθανοτήτων - Νόμος του Bayes |
| |
|
4.1.2 |
Συντελεστές Βεβαιότητας |
| |
|
4.1.3 |
Δίκτυα Πιθανοτήτων |
| |
|
4.1.4 |
Προσέγγιση Dempster Shafer |
| |
4.2 |
ΑΣΑΦΕΙΑ |
| |
|
4.2.1 |
Ασαφής Λογική και Θεωρία Ασαφών Συνόλων |
| |
|
4.2.2 |
Ασαφής Συλλογιστική |
| |
|
4.2.3 |
Συστήματα Ασαφούς Συλλογιστικής |
| |
|
4.2.4 |
Εφαρμογές |
| |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
| |
ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
| |
|
|
|
| 5 |
ΜΗ ΣΥΜΒΟΛΙΚΕΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ |
| |
5.1 |
ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
| |
|
5.1.1 |
Μοντέλο Τεχνητού Νευρώνα |
| |
|
5.1.2 |
Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα |
| |
|
5.1.3 |
Μάθηση και Ανάκληση |
| |
|
5.1.4 |
Βασικά Χαρακτηριστικά |
| |
|
5.1.5 |
Δίκτυα με Απλή Τροφοδότηση |
| |
|
5.1.6 |
Νευρωνικά Δίκτυα με Ανατροφοδότηση |
| |
|
5.1.7 |
Εφαρμογές ΤΝΔ |
| |
5.2 |
ΓΕΝΕΤΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ |
| |
|
5.2.1 |
Αναπαράσταση Υποψήφιων Λύσεων |
| |
|
5.2.2 |
Συνάρτηση Καταλληλότητας |
| |
|
5.2.3 |
Διαδικασία Επιλογής Γονέων |
| |
|
5.2.4 |
Αναπαραγωγή |
| |
|
5.2.5 |
Παραδείγματα |
| |
|
5.2.6 |
Αποτελεσματικότητα και Αποδοτικότητα |
| |
|
5.2.7 |
Εφαρμογές |
| |
|
5.2.8 |
Γενετικός Προγραμματισμός |
| |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
| |
ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
| |
|
|
|
| 6 |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ
|
| |
6.1 |
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ – ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ STRIPS
|
| |
6.2 |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
|
| |
6.3 |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΠΛΑΝΩΝ
|
| |
|
6.3.1 |
Αναπαράσταση Μη-Γραμμικών Πλάνων |
| |
|
6.3.2 |
Αλγόριθμος Παραγωγής Μερικώς Διατεταγμένων
Πλάνων |
| |
|
6.3.3 |
Χρήση Μη-Συγκεκριμένων Ενεργειών |
| |
6.4 |
ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ |
| |
|
6.4.1 |
Σχεδιασμός Βασισμένος σε Γράφους |
| |
|
6.4.2 |
Ο Σχεδιασμός σαν Πρόβλημα Ικανοποίησης Προτάσεων
|
| |
6.5 |
ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΛΑΝΩΝ |
| |
6.6 |
ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ |
| |
|
6.6.1 |
Δημιουργία Γραμμικών Πλάνων με Ανάστροφη
Διάσχιση |
| |
|
6.6.2 |
Ιεραρχικός Σχεδιασμός |
| |
|
6.6.3 |
Σχεδιασμός στο Χρόνο |
| |
|
6.6.4 |
Αλληλεπίδραση Δημιουργίας και Εκτέλεσης Πλάνων
|
| |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
| |
ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
| |
|
|
|
| 7 |
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
|
| |
7.1 |
Η ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
|
| |
7.2 |
ΕΠΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ |
| |
|
7.2.1 |
Ο Αλγόριθμος Απαλοιφής Υποψηφίων |
| |
|
7.2.2 |
Ο Αλγόριθμος ID3 |
| |
7.3 |
ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΜΑΘΗΣΗΣ |
| |
|
7.3.1 |
Μάθηση κατά Bayes |
| |
|
7.3.2 |
Μάθηση Βασισμένη σε Παραδείγματα |
| |
|
7.3.3 |
Ενισχυτική Μάθηση |
| |
7.4 |
ΕΥΡΕΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΣΕ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ |
| |
|
7.4.1 |
Τα Στάδια της Εύρεσης Γνώσης |
| |
|
7.4.2 |
Είδη Γνώσης που Προκύπτουν |
| |
|
7.4.3 |
Προβλήματα στην Αναζήτηση Γνώσης |
| |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
| |
ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
| |
|
|
|
| 8 |
ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ
ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ |
| |
8.1 |
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ |
| |
|
8.1.1 |
Κατανόηση Φυσικής Γλώσσας |
| |
|
8.1.2 |
Παραγωγή Φυσικής Γλώσσας |
| |
|
8.1.3 |
Εφαρμογές Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας |
| |
8.2 |
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΟΡΑΣΗ |
| |
|
8.2.1 |
Ψηφιακή Περιγραφή Εικόνας |
| |
|
8.2.2 |
Στάδια Επεξεργασίας |
| |
|
8.2.3 |
Εφαρμογές Μηχανικής Όρασης |
| |
8.3 |
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ |
| |
|
8.3.1 |
Τα μέρη ενός ρομπότ |
| |
|
8.3.2 |
Είδη Ρομπότ |
| |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
| |
ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
| |
|
|
|
| 9 |
ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ
|
| |
9.1 |
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ |
| |
9.2 |
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ |
| |
9.3 |
ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ |
| |
9.4 |
ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ |
| |
9.5 |
ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ |
| |
9.6 |
ΥΒΡΙΔΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ |
| |
9.7 |
ΚΙΝΗΤΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ |
| |
9.8 |
ΠΟΛΥΠΡΑΚΤΟΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ |
| |
|
9.8.1 |
Πρωτόκολλα Επικοινωνίας |
| |
|
9.8.2 |
Πρωτόκολλα Αλληλεπίδρασης |
| |
9.9 |
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ |
| |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
| |
ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
| |
|
|
|
| 10 |
ΕΜΠΕΙΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
|
| |
10.1 |
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΜΠΕΙΡΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ |
| |
|
10.1.1 |
Έμπειρα Συστήματα και Συμβατικά Προγράμματα
|
| |
|
10.1.2 |
Έμπειρα Συστήματα και Άνθρωποι-Ειδικοί |
| |
|
10.1.3 |
Εφαρμογές των Εμπείρων Συστημάτων |
| |
10.2 |
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ |
| |
|
10.2.1 |
Δομή και Λειτουργία |
| |
|
10.2.2 |
Αρχιτεκτονική Μαυροπίνακα |
| |
10.3 |
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΜΠΕΙΡΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
|
| |
10.4 |
ΕΚΜΑΙΕΥΣΗ ΓΝΩΣΗΣ |
| |
|
10.4.1 |
Προβλήματα στη Διαδικασία Εκμαίευσης της
Γνώσης |
| |
|
10.4.2 |
Μεθοδολογίες Εκμαίευσης Γνώσης |
| |
|
10.4.3 |
Συμπεράσματα |
| |
10.5 |
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ |
| |
|
10.5.1 |
Γλώσσες Προγραμματισμού ΤΝ |
| |
|
10.5.2 |
Κελύφη Εμπείρων Συστημάτων |
| |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
| |
ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
| |
|
|
|
| 11 |
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΝΩΣΗΣ
|
| |
11.1 |
ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΑ |
| |
11.2 |
ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ |
| |
11.3 |
ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ |
| |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
| |
ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
| |
|
|
|
| 12 |
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΓΝΩΣΗΣ |
| |
12.1 |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ |
| |
|
12.1.1 |
Μοντέλα Κατηγοριοποίησης |
| |
|
12.1.2 |
Μέθοδοι Κατηγοριοποίησης |
| |
|
12.1.3 |
Μελέτη Περιπτώσεων |
| |
12.2 |
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ |
| |
|
12.2.1 |
Μοντέλα Διαμόρφωσης |
| |
|
12.2.2 |
Μέθοδοι Διαμόρφωσης |
| |
|
12.2.3 |
Μελέτη Περιπτώσεων |
| |
12.3 |
ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΒΛΑΒΩΝ |
| |
|
12.3.1 |
Χαρακτηριστικά Προβλημάτων Διάγνωσης |
| |
|
12.3.2 |
Γενικό Μοντέλο Διάγνωσης |
| |
|
12.3.3 |
Δημιουργία και Έλεγχος Υποθέσεων |
| |
|
12.3.4 |
Διάκριση Υποθέσεων |
| |
|
12.3.5 |
Μελέτη Περιπτώσεων |
| |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
| |
ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
| |
|
|
|
| Π1 |
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
ΣΕ PROLOG |
| |
Π1.1 |
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ |
| |
|
Π1.1.1 |
Αλγόριθμοι τυφλής αναζήτησης |
| |
|
Π1.1.2 |
Αλγόριθμοι ευριστικής αναζήτησης |
| |
|
Π1.1.3 |
Αναπαράσταση γνώσης με πλαίσια |
| |
Π1.2 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ |
| |
Π1.3 |
ΠΟΛΥΠΡΑΚΤΟΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ |
| |
|
Π1.3.1 |
Αναζήτηση Διαδρομής |
| |
|
Π1.3.2 |
Αντιδραστικοί Πράκτορες |
| |
|
Π1.3.3 |
Υλοποίηση του πρωτοκόλλου KQML |
| |
|
|
|
| Π2 |
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΝΟΝΩΝ
CLIPS |
| |
Π2.1 |
ΔΟΜΗ ΤΟΥ CLIPS |
| |
Π2.2 |
ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ CLIPS |
| |
|
Π2.2.1 |
Βασικά Δομικά Στοιχεία |
| |
|
Π2.2.2 |
Μεταβλητές |
| |
|
Π2.2.3 |
Γεγονότα |
| |
|
Π2.2.4 |
Κανόνες |
| |
Π2.3 |
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ |
| |
Π2.4 |
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ |
| |
Π2.5 |
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ |
| |
Π2.6 |
ΠΡΟΤΥΠΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ |
| |
Π2.7 |
ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ
ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ |
| |
|
Π2.7.1 |
Προτεραιότητα Kανόνων |
| |
|
Π2.7.2 |
Στρατηγικές Επίλυσης Συγκρούσεων |
| |
Π2.8 |
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ CLIPS |
| |
Π2.9 |
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ |
| |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ |
| |
ΑΣΚΗΣΕΙΣ |
| |
|
|
|
| Π3 |
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ FLEX
|
| |
Π3.1 |
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ |
| |
Π3.2 |
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ |
| |
Π3.3 |
Η ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΓΝΩΣΗΣ KSL |
| |
|
Π3.3.1 |
'Οροι |
| |
|
Π3.3.2 |
Αντικείμενα |
| |
|
Π3.3.3 |
Αριθμητικές Εκφράσεις |
| |
|
Π3.3.4 |
Λογικές και Διαδικαστικές Εκφράσεις |
| |
|
Π3.3.5 |
Δομές Ελέγχου |
| |
|
Π3.3.6 |
Προτάσεις |
| |
|
Π3.3.7 |
Παράδειγμα Έμπειρου Συστήματος σε FLEX |
| |
|
|
|
| ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
| |
|
|
|
| ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ |